13 maja 2016

Recenzja ulubieńców ♥


Hejka, dzisiaj przychodzę z nowym postem mianowicie- recenzją ulubieńców ostatnich dwóch miesięcy. Z racji, że nie lubię pisać długich wstępów przejdę od razu  do konkretów :)


Matowy puder- essence all about matt!


O produkcie:

"Jeśli lubisz pudry prasowane, to zakochasz się w tym! Może być stosowany na podkład do zmatowienia skóry albo jako baza  pod makijaż. Dla matowej, naturalnej i gładkiej cery."

Moje zdanie:

Puder spełnia swoje zadanie, matuje. Co najważniejsze nie "bieli" skóry czego się obawiałam najbardziej, utrzymuje się dość długo i łatwo się aplikuje zarówno pędzlem jak i puszkiem.

 Balsam do ust- Bielenda- guma balonowa


 O produkcie:

"BALSAM do ust GUMA BALONOWA skutecznie pielęgnuje i natłuszcza delikatny naskórek ust, likwidując uczucie spierzchnięcia, ściągnięcia i suchości.

Działanie

Zawartość ekstraktów owocowych i odżywczego oleju kokosowego, dba o zdrowy wygląd i kondycję ust, zabezpiecza je przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Usta stają się miękkie, gładkie i zadbane, odzyskują naturalną jędrność i sprężystość. Wesoły różowy odcień oraz cudowny słodko-owocowy zapach uczyni stosowanie przyjemnym, a TY ZAKOCHASZ SIĘ W NIM OD PIERWSZEJ APLIKACJI.

Efekt

Usta stają się miękkie, gładkie i zadbane, odzyskują naturalną jędrność i sprężystość. Wesoły różowy odcień oraz cudowny słodko-owocowy zapach uczyni stosowanie przyjemnym, a TY ZAKOCHASZ SIĘ W NIM OD PIERWSZEJ APLIKACJI.

Stosowanie

Balsam rozprowadzić równomiernie na ustach, czynność powtarzać wg potrzeb. Produkt do całorocznej pielęgnacji."

Moje zdanie: 

Mogę powiedzieć, że zgadzam się z opisem. Kolor balsam jest śliczny, bardzo dobrze smakuje (tak wiem, że balsamu się nie je :P) Nawilża i pielęgnuje od pierwszej aplikacji :)

Garnier skin naturals- krem BB


Moje zdanie:

Kryje drobne niedoskonałości, łatwo się rozprowadza. Nie jest drogi zapłaciłam coś koło 15 złotych. Wydajność oceniłabym na 4. W skrócie mówiąc jest dobry, ale dużo do powiedzenia o nim nie mam. Ważne jest uważanie na kolor mój niby do cery jasnej jest trochę za ciemny, ale teraz gdy się "opaliłam" wtapia się w skórę i jest prawie nie widoczny :)

Rozświetlacz- gold highlighter- lovely 


O produkcie:

"Wyjątkowy roświetlacz do twarzy w kamieniu. Formuła skomponowana tak, by nadać maximum blasku, bez śladu koloru. Nadaje świeżość cerze, usuwa zmęczenie i uwydatnia kości policzkowe. Formuła zawiera proteiny jedwabiu, które nawilżają skórę. Roświetlacz dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych: ciepłym (gold) i chłodnym (silver)."

Moje zdanie:

Rozświetlacz nadaje świeżość cerze i po nałożeniu chociaż odrobinki skóra jest promienista. Zmęczenia niby nie widać, ale to też zależy od tego na ile jesteśmy zmęczone. W połączeniu z dobrym bronzerem świetnie konturuje twarz :)

Korektor antybakteryjny- Bell


O produkcie:

"Bardzo skutecznie tuszuje niedoskonałości i przebarwienia naskórka
Wzbogacony olejkiem z drzewa herbacianego o właściwościach antyseptycznych i przeciwzapalnych.
Szczególnie polecany jest dla osób z cerą problemową , z trądzikiem.
Przygotowany w 3 kolorach, o zróżnicowanym przeznaczeniu:
  •   jasny niweluje oznaki zmęczenia wokół oczu
  •   beżowy kamufluje drobne defekty skóry
  •   zielony wyrównuje przebarwienia pigmentowe" 
  
Moje zdanie:

Posiadam zielony produkt, no i muszę przyznać, że wyrównuje przebarwienia pidmentowe. Co ważne dla mnie nie podrażnia moich zmian jakie pojawiają się często na mojej twarzy i tuszuje je dość dobrze :) 

Tutaj jeszcze macie zdjęcie z kolorem korektora, rozświetlacza, balsamu i kremu BB.


 A więc to tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że recenzje Was zaciekawiły. Jeżeli macie inne zdanie dotyczące powyższych produktów to piszcie w komentarzach :)

Piszcie również jak Wam się podoba nowy wygląd bloga :)

16 komentarzy:

  1. Anonimowy13 maja, 2016

    W końcu się doczekałam tych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon bardzo ładny <3 co do kremu BB to mi też odcień nie do końca pasuje, ale ogólnie jest oki :")

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe recenzje, szkoda tylko, że jakość zdjęć nie jest lepsza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem zdjęcia wykonam w dzień wtedy wyjdą lepsze :)

      Usuń
  4. Produkt do ust wygląda ładnie, ale niestety nie lubię zapachu gumy balonowej ;/

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam to bardzo podobny jest jeszcze o smaku waty cukrowej :)

      Usuń
  5. Rozświetlacz jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ciekawy, ale i dobry :P

      Usuń
  6. Balsam jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam żadnego z tych produktów, ale dobrze, że się sprawdziły :)
    Pozdrawiam ciepło! passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki z BB są świetne :)

    Zapraszam do siebie:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Czytasz- pozostaw po sobie ślad w formie komentarza, pamiętaj, że nie musisz posiadać do tego konta google, możesz pozostać anonimowy, albo użyć opcji nazwa/adres URL.
♥ Jeżeli masz napisać "fajny post" nie pisz nic bo to znaczy, że nie przeczytałeś postu, a mi zależy na czytelnikach nie na osobach, które się u mnie tylko reklamują
♥ Moderowanie komentarzy: nigdy
♥ Za wszystkie komentarze dziękuję
♥ Na większość odpowiadam
♥ Jeżeli zostawisz link do swojego bloga na pewno go odwiedzę