7 maja 2016

DIY dekoracje do pokoju

Hejka, po dość długim nie pisaniu postów o tematyce DIY, w końcu postanowiłam coś napisać z tej tematyki. Dzisiaj przychodzę do Was z trzema bardzo prostymi dekoracjami do pokoju. Oczywiście nie przedłużając zapraszam na DIY.

DIY #1 przyborniki- kubki starbucks


Potrzebne nam będą:
  • kubeczki plastikowe 
  • wydrukowane loga starbucks (ja mam oczywiście przerobione na etykiety Disneya, które możecie pobrać pod spodem)
  • klej
  • opcjonalnie tasiemka, koronka 


 Wykonanie:
  1. Drukujemy wybranie przez nas loga i je wycinamy
  2. Za pomocą kleju przyklejamy je do kubka 
  3. Opcjonalnie możemy nasze kubeczki ozdobić koronką i gotowe :)
 DIY #2  świecznik 


Potrzebne nam będą:
  • słoik lub inne szklane naczynie 
  • koronka
  • wstążka 
  • klej
Wykonanie:  
  1.  Do słoika przyklejamy kawałek koronki.
  2. Następne na koronce przyklejamy wstążeczkę i robimy kokardkę, i gotowe :)
 DIY #3 pudełko na kosmetyki 


Potrzebne nam będą:
  • pudełko lub koszyczek 
  • koronka
  • klej
  • wstążka 
Wykonanie: 
  1.  Do pudełka przyklejamy koronkę 
  2.  Ze wstążki robimy kokardkę i przyklejamy ją w wybranym miejscu na koronce, i gotowe 
To tyle na dzisiaj, mam nadzieję, że któryś z moich pomysłów wykorzystacie :)
Zapraszam  Was oczywiście na nowy post już za tydzień, gdzie zrecenzuję moich ostatnich ulubieńców :)


36 komentarzy:

  1. Anonimowy07 maja, 2016

    Ciekawe DIY bardzo fajne, a przyborniki po prostu genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  2. Pudełeczko wygląda bardzo wiosennie i elegancko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzałam zrobić wreszcie coś w tym stylu :*

      Usuń
  3. O i widzę kolejny świecznik, bardzo ładny, taki prosty <3 i wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te naklejki :3 Wszystkie DIY bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super DIY, zauważyłam też zmiany w szablonie. Tylko nagłówek i kolory te same :)
    Zmienisz jeszcze??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuje jeszcze to zmienić, ale nie wiem kiedy ;)

      Usuń
  6. Które DIY najbardziej Wam się podoba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi najbardziej 1 :)

      Usuń
    2. Dla mnie wszystkie super :)

      Usuń
    3. Mi się jak zawsze wszystkie podobają, ale jak już pisałam świecznik <3 kocham go :)

      Usuń
  7. Kreatywny pomysł :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy08 maja, 2016

    Pytanie dnia co robią mamby w świeczniku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje spostrzegawczości :) Świecznik to jedyne miejsce, gdzie mogę ukryć słodycze przed bratem ;)

      Usuń
  9. Urocze są te loga Disneya :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny pomysł! :)
    Bardzo mi się podoba efekt.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne pomysły :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne pomysły! Koszyczek wygląda ślicznie :)

    immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post :) Te kubki są genialne :*

    Zapraszam do siebie, miło mi będzie jeśli zaobserwujesz:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post :)sama spróbuje takie zrobic..^^ Obyw więcej takich diy:)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili :)

    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    PS: Odpowiadam na obserwacje i komentarze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Powodzenia, a DIY będzie dużo więcej :)

      Usuń
  15. Pudełko na kosmetyki bardzo mi się podoba :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham DIY! Ciekawy post
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:)
    hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja osobiście nie przepadam za tą całą modą na kubki starbucks. To zwykła kawiarnia.
    topiekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ja też nie, ale te loga z Disneya tak mi się spodobałby, że postanowiłam jakoś je wykorzystać :)

      Usuń

♥ Czytasz- pozostaw po sobie ślad w formie komentarza, pamiętaj, że nie musisz posiadać do tego konta google, możesz pozostać anonimowy, albo użyć opcji nazwa/adres URL.
♥ Jeżeli masz napisać "fajny post" nie pisz nic bo to znaczy, że nie przeczytałeś postu, a mi zależy na czytelnikach nie na osobach, które się u mnie tylko reklamują
♥ Moderowanie komentarzy: nigdy
♥ Za wszystkie komentarze dziękuję
♥ Na większość odpowiadam
♥ Jeżeli zostawisz link do swojego bloga na pewno go odwiedzę