30 kwietnia 2016

Kosmetyczni ulubieńcy marca i kwietnia | wracam po przerwie :)

Hejka, dawno mnie tu nie było, ale wracam po miesiącu przerwy :) Przez ostatni czas nie miałam czasu na pisanie i przepraszam za to. Dzisiaj przychodzę do Was z ulubieńcami marca i kwietnia, nie było ich wiele, ale doszłam do wniosku, że napiszę o nich, bo chwilowo nie wykonywałam żadnych DIY, więc w tej tematyce nie mam o czym pisać :(
Nie przedłużając przejdźmy do moich ulubieńców, a Wy oczywiście w komentarzach piszcie, których produktów recenzje chcecie przeczytać w najbliższym czasie :)

Pierwszym produktem jest balsam do ust z Bielendy na bazie oleju kokosowego, ja aktualnie posiadam smak gumy balonowej, ale myślę, że moja kolekcja balsamów zwiększy się jeszcze o jakieś smaki. Balsam po za pięknym zapachem i słodkim smakiem posiada jeszcze śliczny różowy kolor, który widzicie na drugim zdjęciu (przepraszam za jakość, ale po prostu nie miałam czasu na ich obrobienie :()


Drugim ulubieńcem jest rozświetlacz  z Lovely, który po prostu urzekł mnie swoim ciepłym odcieniem i tymi błyszczącymi perełkami, które w nim są <3



Trzeci produkt jest Wam już znany z mojego bloga, czyli róż z Bell, który kupiłam w Biedronce niestety już go nie ma, ale i tak jest dalej moim ulubieńcem.



Czwarty produkt jest również Wam znany i jest bardziej ulubieńcem lutego bo od wtedy go używam, ale do ulubieńców marca i kwietnia z racji, że wcześniej nie było ulubieńców postanowiłam go tutaj dorzucić ;) Oczywiscie mowa tu o maskarze z Essense I like long lashes!


Piątym produktem jest krem BB z Garniera, do niedawna jak wiecie stosowałam krem z Ziaji, ale Garnier przy niej wypada o wiele lepiej, a krem moim zdaniem ma lepsze krycie.


Szóstym ulubieńcem również jest krem z Garniera tylko, że połączony z balsamem, świetnie nawilża skórę i ładnie pachnie, a to u mnie jest bardzo ważne :D


Siódmym produktem jest korektor antybakteryjny z Bell w sztyfcie, ja mam kolor 6, czyli zielony, kryje dobrze i nie wiem czy tylko mi się wydaje, ale pachnie miętą :)


Ósmym produktem jestpuder z Essence all about matt, bardzo lubię ten produkt z jednego powodu, że mimo białego koloru nie "wybiela" skóry, matuje no i po prostu spełnia swoje zadanie w 100%


A więc to tyle, piszcie w komentarzach, których produktów recenzje chcecie przeczytać, a ja ogłaszam z tego miejsca, że następne zdjęcia będą lepsze niż te, bo po prostu w niektórych warunkach i z niektórym sprzętem i bez żadnych programów nie da się pracować :(


24 komentarze:

  1. W końcu doczekałam się nowego postu, czekam na recenzje pudru i kremu BB :)
    Pozdrawiam
    Zuzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja pojawi się prawdopodobnie jeszcze w tym tygodniu :) :D

      Usuń
  2. Ja chce recenzje wszystkiego czego nie było do tej pory xd
    I mam pytanie kiedy recenzja oleju kokosowego i chińskich kosmetyków? :/
    pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie recenzje planuje napisać do 14 maja :)

      Usuń
  3. Czekam na recenzje balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie szybko się doczekasz :P

      Usuń
    2. Anonimowy04 maja, 2016

      w tym tygodniu?

      Usuń
  4. Fajnie by było gdybyś zrobiła recenzję chińskich produktów :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    https://vintedzianka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzje planuje napisać za jakiś tydzień, ale nie wiem czy mi się uda :)

      Usuń
  5. Wspaniali ulubieńcy! Zastanawiałam się kiedyś nad kupnem tej maskary i chyba gdy skończy mi się tusz skuszę się na jego zakup ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz naturalny efekt to polecam :D

      Usuń
  6. Ciekawe produkty, żadnego do tej pory nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Korektor wydaje się być ciekawy :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam kiedyś tego BB :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym chętnie zobaczyłam recenzję tego rozświetlacza :,)

    www.wiktoriapiszee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam z Garniera ten krem BB i jest to bubel. Niestety, może tylko dla mnie, ale bardzo świnkowy kolor mi się wydaje ;/
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od odcienia, mój pasuje do mojej cery :)

      Usuń
  11. Kiedy recenzje?

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy06 maja, 2016

    Czekam na recenzje rozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Czytasz- pozostaw po sobie ślad w formie komentarza, pamiętaj, że nie musisz posiadać do tego konta google, możesz pozostać anonimowy, albo użyć opcji nazwa/adres URL.
♥ Jeżeli masz napisać "fajny post" nie pisz nic bo to znaczy, że nie przeczytałeś postu, a mi zależy na czytelnikach nie na osobach, które się u mnie tylko reklamują
♥ Moderowanie komentarzy: nigdy
♥ Za wszystkie komentarze dziękuję
♥ Na większość odpowiadam
♥ Jeżeli zostawisz link do swojego bloga na pewno go odwiedzę