29 marca 2016

Wiosna


Hej,

U niektórych z Was wciąż nie widać wiosny, ale od 20 marca (rok przestępny, dlatego 20, a nie 21) mamy wiosnę. Nie wiem ile Was lubi tą porę roku, ale ja ją w prost uwielbiam :)

Z racji, że już jest ciepło coraz częściej wychodzę na dwór, wczoraj wybrałam się na spacer po lesie, bo byłam u swojej babci, a u niej zawsze wybieram się na spacery, czasem przy rzecze lub na łąkę, ale wczoraj postanowiłam się wybrać do lasu, by znaleźć jakieś inne oznaki wiosny, niż tylko ładna pogoda.

Dodatkowo wczoraj również mogłam pobawić się z psiakiem, gdyż kilka dni temu u mojej babci oszczeniła się suka, przyznam, że jej tegoroczny potomek, bo urodziła jednego psiaka bardzo mi się podoba i możliwe, że na blogu, do póki nie urośnie pojawi się jeszcze parę razy, a teraz oczywiście kilka zdjęć dla Was.

U Was też już widać wiosnę??? Piszcie w komentarzach :D












38 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, po woli widać wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. *_* jak słodki piesek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, widać na nich wiosnę, ale bardzo wczesną :) Piesek też bardzo ładny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, coraz bliżej wiosna! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i jaki słodki piesek :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham wiosnę! Super zdjęcia, klimatyczne :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie już też widać wiosnę: krokusy wychodzą. :) A piesek naprawdę słodki.
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie już widać wiosnę :) Śliczny piesełek :)

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis <3
    Takich blogów, jak Twój powinno być więcej. Jestem zachwycona!
    Śliczne zdjęcia. Uwielbiam takie inspirujące i kreatywne posty.

    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcia :>
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia. Znalazłaś piękne kwiaty, a twój psiak mnie po prostu zauroczył *.*
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia, mi w ogóle wydaje się że wiosna o nas
    zapomniała i ze od razu przyszło lato, pogodę mamy cudowną :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie była wiosna i dalej jest, lata jeszcze nie ma :)

      Usuń
  13. kkocham wiosne bo mozemty ubierac dlugie spodnie, mamy wiecej stylówek do wyboru a jednoczesnie jest cieplo. w lato czasem az nie mozna wyrobic ani pozwolic na odwazniejszy make up :)

    Nowy video cover piosenki Miley Cyrus
    post o wiosennych kosmetykach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham wiosnę, bo mogę sobie wtedy pozwolić na bardziej kolorowe stylizacje :D

      Usuń
  14. Wiosna to moja ulubiona pora roku, już dziś na spacerze zachwycałam się jej pięknem! :)
    Śliczne fotki;p

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na każdym spacerze zachwycam się pięknem wiosny :)

      Usuń
  15. Świetne zdjęcia :) Aktualnie u mnie jest pochmurno.

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie wiosnę już widać bardzo dobrze ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. a u mnie za oknem ponuro :/
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać, choć jeszcze czekam na więcej ciepła :)

    Rozdanie na blogu: http://stylbycia.blogspot.com/2016/04/japan-candybox-rozdanie.html#more

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

♥ Czytasz- pozostaw po sobie ślad w formie komentarza, pamiętaj, że nie musisz posiadać do tego konta google, możesz pozostać anonimowy, albo użyć opcji nazwa/adres URL.
♥ Jeżeli masz napisać "fajny post" nie pisz nic bo to znaczy, że nie przeczytałeś postu, a mi zależy na czytelnikach nie na osobach, które się u mnie tylko reklamują
♥ Moderowanie komentarzy: nigdy
♥ Za wszystkie komentarze dziękuję
♥ Na większość odpowiadam
♥ Jeżeli zostawisz link do swojego bloga na pewno go odwiedzę