17 sierpnia 2015

✂ DIY- "Zakładki" do segregatora i zeszyt w kawałki arbuza :)

DIY



To już drugi post dzisiaj, ale mam wenę i przerabiam sobie rzeczy do szkoły. W poprzednim poście pokazałam mega łatwe przerabianie długopisów, a teraz zamierzam pokazać Wam jak przerobić zeszyt i zrobić "zakładki" do segregatora.

A więc do dzieła :)

"Zakładki" do segregatora 

Potrzebne będą:  

1 kartka bloku technicznego (białego) i 4 kartki bloku technicznego (kolorowego).
Wydrukowane buźki ( te które ja użyłam są na dole postu).
Segregator bo gdzieś je trzeba umieścić.
Nożyczki, klej i dziurkacz.




Zaczynamy.

 
1. Na białą kartkę bloku technicznego 
przyklejamy kartkę z wydrukowanymi buźkami.



2. Następnie wycinamy buźki ( wystarczą 4).



3. W kolorowych kartkach wycinamy dziurkaczem dziurki bo jakoś trzeba je włożyć do segregatora.





 4. Teraz do kartek przyklejamy buźki, tylko pamiętajcie, że buźki powinny być rozmieszczone na wszystkich kartkach tak by nie zasłaniały następnej, ani poprzedniej (Tak jak u mnie. Pod spodem macie wszystkie zakładki.)








Zeszyt w kawałki arbuzów

Potrzebne będą:


Zeszyt, nożyczki, klej lub taśmę dwustronną.
Farby plakatowe czarną, czerwoną, zieloną i białą (białą możecie zastąpić korektorem jak ja)
1 białą kartkę bloku technicznego, pędzelki i pasek foli samoprzylepnej na grzbiet zeszytu.
Dodatkowo ćwiartkę ziemniaka.




Zaczynamy.





1. Pasek foli przyklejamy na grzbiet zeszytu.









2. Następnie po obu stronach zeszytu przyklejamy po połowie kartki.










3. Ćwiartkę ziemniaka malujemy na czerwono
 i odbijamy na okładce w kilku miejscach
 (to zależy od Was gdzie).















4.  Korektorem lub białą farbą obrysowujemy sobie grzbiet arbuza, to samo robimy zieloną farbą. W sumie to już koniec, ale możecie też domalować mniejsze kawałki
 arbuza i przykleić naklejkę na imię i nazwisko.






A oto mój zeszyt. I jak??? Swoje zdanie piszcie w komentarzach :)









Buźki do zakładek

































6 komentarzy:

  1. Jakie fajne pomysły, wykorzystam je na pewno i pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie było ci szkoda takiego ładnego zeszytu? Bo mi by było :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie mam jeszcze dwa z tamtego roku, a w tym kupiłam inne :) bo takich miałam 20 :)

      Usuń
  3. Wow. Jakie śliczne ta zakładki do segregatora. Muszę je zrobić.
    Ps.
    Wstawiaj więcej DIY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej DIY może się pojawi, ale nie wiem bo czasem nie chce mi się zdjęć robić i pisać tych opisów. Ale mogę chwalić się Wam tym co zrobiłam sobie wcześniej, a Wy będziecie oceniać, czy Wam się podoba :)

      Usuń

♥ Czytasz- pozostaw po sobie ślad w formie komentarza, pamiętaj, że nie musisz posiadać do tego konta google, możesz pozostać anonimowy, albo użyć opcji nazwa/adres URL.
♥ Jeżeli masz napisać "fajny post" nie pisz nic bo to znaczy, że nie przeczytałeś postu, a mi zależy na czytelnikach nie na osobach, które się u mnie tylko reklamują
♥ Moderowanie komentarzy: nigdy
♥ Za wszystkie komentarze dziękuję
♥ Na większość odpowiadam
♥ Jeżeli zostawisz link do swojego bloga na pewno go odwiedzę